Māksla sasniegt rezultātus bez lieka trokšņa.
Mērķtiecīgi pārvaldīti Interneta mārketinga kanāli — nodrošinās pastāvīgu jaunu klientu pieplūdumu Jūsu uzņēmumam.
Maksas reklāma jeb MPK (maksa par klikšķi) ir efektīva reklāmas metode Google meklētājā, kā arī dažādās citās Interneta lapās. Jūs maksājat tikai tad, ja lietotājs noklikšķina uz Jūsu reklāmas un Jūs varat kontrolēt to, cik daudz vēlaties maksāt par katru klikšķi. Tas ir Jūsu ziņā, cik lielu budžetu vēlaties piešķirt vienai dienai, nedēļai vai mēnesim.
Šobrīd pieejamas daudz MPK platformas, taču populārākā no tām ir Google AdWords. Adwords ir sadalīta segmentos: meklēšana, baneru, re-mārketings, un YouTube.
Meklēšanas segments attiecas uz sponsorētiem rezultātiem, kas parādās Google meklēšanas lapas augšpusē, kad nospiežat meklēšanas vaicājumu. Baneru segments attiecas uz grafiskajām (un arī teksta) reklāmām, kas izvietotas lapās, kas imanto Google reklāmu. Re-mārketings atkārtoti rāda reklāmu tiem cilvēkiem, kas ir apmeklējuši Jūsu mājaslapu jau iepriekš, tādējādi ļaujot Jums mājaslapas apmeklētājus pārvērst par potenciālajiem pircējiem atkārtoti. Pieejamas arī dažādas reklāmas formas, kuras var izvietot YouTube mājaslapu, piemēram, In-Stream (reklāma pirms izvēlētā video) un In-Display (displeja reklāma). Visi šie kanāli darbojas pēc viena – maksa par klikšķi modeļa.
Palīdzam pārvērst sekotājus — klientos
Kad mēs domājam par sociālajiem medijiem — mēs domājam par zīmola attīstīšanu.
Labs saturs — tāds, kas strādā Jūsu labā!
Veidojam un popularizējam nozares specifikai atbilstošu digitālo saturu dažādos formātos.
Satura mārketings ir salīdzinoši nesen radīts termins, kas tiek lietots, lai apzīmētu jebkādu mārketinga funkciju, kas sevī ietver satura radīšanu. Formāti mēdz būt dažādi, sākot no informatīviem rakstiem un labi noformētiem infografikiem, līdz pilnvērtīgi funcionālām piezemēšanās lapām (landing page). Lai vai kādas būtu Jūsu vajadzības, mēs izveidosim Jūsu nozares specifikai atbilstošu saturu.
Viena būtiska atšķirība starp satura mārketingu un citām tradicionāliem mārketinga metodēm ir tas, ka satura mārketings nav tieši vērsts uz pārdošanu. Vērtīga un noderīga satura radīšana ievieš uzticību un lojalitāti zīmolam, kas Jūsu uzņēmumu padara par autoratīvu nozares speciālistu
Mūsu satura mārketinga stratēģija, pievienos vērtību Jūsu uzņēmumam vairākos veidos: