Digitālais mārketings

Māksla sasniegt rezultātus bez lieka trokšņa.

Mērķtiecīgi pārvaldīti Interneta mārketinga kanāli — nodrošinās pastāvīgu jaunu klientu pieplūdumu Jūsu uzņēmumam.

Maksājiet tikai par rezultātiem

Maksas reklāma jeb MPK (maksa par klikšķi) ir efektīva reklāmas metode Google meklētājā, kā arī dažādās citās Interneta lapās. Jūs maksājat tikai tad, ja lietotājs noklikšķina uz Jūsu reklāmas un Jūs varat kontrolēt to, cik daudz vēlaties maksāt par katru klikšķi. Tas ir Jūsu ziņā, cik lielu budžetu vēlaties piešķirt vienai dienai, nedēļai vai mēnesim.

Pieejamas vairākas reklāmas platformas

Šobrīd pieejamas daudz MPK platformas, taču populārākā no tām ir Google AdWords. Adwords ir sadalīta segmentos: meklēšana, baneru, re-mārketings, un YouTube.

Meklēšanas segments attiecas uz sponsorētiem rezultātiem, kas parādās Google meklēšanas lapas augšpusē, kad nospiežat meklēšanas vaicājumu. Baneru segments attiecas uz grafiskajām (un arī teksta) reklāmām, kas izvietotas lapās, kas imanto Google reklāmu. Re-mārketings atkārtoti rāda reklāmu tiem cilvēkiem, kas ir apmeklējuši Jūsu mājaslapu jau iepriekš, tādējādi ļaujot Jums mājaslapas apmeklētājus pārvērst par potenciālajiem pircējiem atkārtoti. Pieejamas arī dažādas reklāmas formas, kuras var izvietot YouTube mājaslapu, piemēram, In-Stream (reklāma pirms izvēlētā video) un In-Display (displeja reklāma). Visi šie kanāli darbojas pēc viena – maksa par klikšķi modeļa.

Sociālo kontu pārvaldīšana

Palīdzam pārvērst sekotājus — klientos

Kad mēs domājam par sociālajiem medijiem — mēs domājam par zīmola attīstīšanu.

5 iemesli, lai izvēlētos mūs, kā savu sociālo mediju pārstāvi un kuratoru

  1. Jūs esat izveidojuši savus sociālo mediju kontus, bet Jūs nezināt, kādu informāciju labāk ievietot un kā piesaistīt sekotājus vai gluži vienkārši tam visam neatliek laika.
  2. Jums jau ir izveidojusies neliels sekotāju pulks, bet Jums nav pietiekami daudz darba resursu, lai uzturētu to visu profesionālā līmenī. Jūsu sekotāji nav pietiekami aktīvi un Jums nepieciešama palīdzība un idejas, lai sociālā vide strādātu Jūsu uzņēmuma labā.
  3. Jūs esat atpazīstams zīmols, Jums jau ir sekotāji sociālajos medijos, bet Jūs vēlaties, lai sekotāju aktivitāte būtu augstāka.
  4. Mēs esam sociālo mediju eksperti un izprotam sociālo mediju platformu nianses, tostarp Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter un LinkedIn.
  5. Vissvarīgākais ir tas, ka mēs ne tikai kontaktēsimies ar Jūsu sekotājiem caur sociālajiem tīkliem, bet arī regulāri kontaktēsimies ar Jums pa e-pastu, telefonu, vai pie kafijas krūzes un apspriedīsim rezultātus un idejas, lai palīdzētu Jums sasniegt biznesa mērķus.

Satura mārketings & satura veidošana

Labs saturs — tāds, kas strādā Jūsu labā!

Veidojam un popularizējam nozares specifikai atbilstošu digitālo saturu dažādos formātos.

Jūsu nozares specifikai atbilstošs saturs

Satura mārketings ir salīdzinoši nesen radīts termins, kas tiek lietots, lai apzīmētu jebkādu mārketinga funkciju, kas sevī ietver satura radīšanu. Formāti mēdz būt dažādi, sākot no informatīviem rakstiem un labi noformētiem infografikiem, līdz pilnvērtīgi funcionālām piezemēšanās lapām (landing page). Lai vai kādas būtu Jūsu vajadzības, mēs izveidosim Jūsu nozares specifikai atbilstošu saturu.

Viena būtiska atšķirība starp satura mārketingu un citām tradicionāliem mārketinga metodēm ir tas, ka satura mārketings nav tieši vērsts uz pārdošanu. Vērtīga un noderīga satura radīšana ievieš uzticību un lojalitāti zīmolam, kas Jūsu uzņēmumu padara par autoratīvu nozares speciālistu

Satura mārketinga pievienotā vērtība

Mūsu satura mārketinga stratēģija, pievienos vērtību Jūsu uzņēmumam vairākos veidos:

  1. SEO ir nepieciešams svaigs un atbilstošs saturs, lai tas tiktu iekļauts Google meklētāja rezultātos. Satura mārketingu var izmantot, lai pievērstos konkrētiem, garākiem ar Jūsu nozari saistītiem terminiem, vienlaikus uzlabojot vispārējās Jūsu mājas lapas pozīcijas.
  2. Saites — Noderīgs un saistošs saturs vienmēr piesaistīs uzmanību. Zinot, kāds saturs interesē Jūsu nozares lasītājus, ir ļoti svarīgi veidot atbilstošus materiālus. Ja Jūsu mājas lapas saturs sniedz vērtīgu informāciju, tad tas ir solis pareizajā virzienā.
  3. Sociālo mediju konti — daudzi uzņēmumi atklāj, ka viena no visbiežāk sastopamajām problēmām ir tas, ka viņi īsti nezina ko rakstīt un ar ko/kā dalīties ar sociālo tīklu lietotājiem. Ar iepriekš noteiktu satura kalendāru un satura mārketinga stratēģiju, sociālo mediju pārvaldīšanas uzdevums kļūst daudz vieglāks.
  4. Attiecības — satura mārketings ir lielisks veids, kā padarīt sevi par nozares līderiem, tāpat tas ir lielisks veids, lai veidotu ilgtermiņa attiecības ar saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem. Cilvēki novērtē labu saturu!

Esam atvērti sadarbībai